Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

21 Şubat 2010 Pazar

İLK DİŞLER





Bu ara hayat bayağı yoğun geçti bizim için.Bu yoğunlukta fırsat bulup buraya da birşeyler yazamadığımdan epeyce konu birikti aklımda tabi.......
Geçen hafta boyunca odaklandığım ve aklımı sürekli meşgul eden cumartesi günü için planlarım oldu.Güzel kızlarım ilk dişlerini çıkarttı ve bizde, bu güzelliği paylaşmak istedik çevremizdeki sevdiklerimizle...
Ana-babadan uzak,aileye ve sılaya özlem hernekadar burnunun direğini sızlatsada insanın elden gelen bişey yok maalesef.
Ama insan yine de bulmalı bence sevdiklerini,uzaktada olsa yanında vardır mutlaka birileri.Yavruları,eşi,arkadaşları,komşuları vs.
İşte böyle sayınca bayağı oluyo yanında hüznü ve sevinci paylaşacağı birileri.İnsan kendi hazırlamalı mutluluk zeminini,karamsarlık yapıp güzel anların tadını çıkarmalı,kimse yok deyip kabuğuna çekilmenin,yavrusunun güzel anlarının ışığını söndürmenin anlamı yok sanırım.
Bir hafta boyunca uğraştık kızlarımız için.Şimdi akıllarda benim tembel olduğum fikri uyanmadan hemen düzeltelim,kızlarım diş çıkardığından çok huysuzlandılar,canları acıdığından mı?yoksa sürekli bana alıştıklarından mı bilinmez,sürekli beni istiyorlar yanlarında.Malum bebekte olsa herşeyi bildiklerinden kızlarımın, kapıya yönelmek cesaret işi benim için :) İşte bu yüzden cumartesi günü hazırlığını tamamlamak ikiz anneside olma hasebiyle bütün haftamı aldı benim.
Bera ve Erva'nın arkadaşları Sevdenin diş kurabiyesindende esinlenerek küçük ikramlar hazırladık misafirlerimize.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benim fikrim bu ya sizinki????