Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

28 Mart 2010 Pazar


Bugün kızlarımla beraber ilk kez parka gittik.Çevrelerinde cıvıl cıvıl oynayan çocukları ,renk renk oyunckları gören kızlarımın keyfine diyecek yoktu.Benim gibi onlarda sıkılmıştı kapalı dört duvar arasında oturmaktan.Alanyanın harika güneşinin tadını çıkarmalıydık helede haftanın bitişini,yeni haftanın müjdesini veren bu pazar gününde.
Salıncağa pek yabancı değildik (evdeki hopbalamız sayesinde herkese tavsiyem)ama taktaravalli kay kay ve motor bizim için yeni oyuncaklardı.Babamız,kuzenimiz Şevval,halamız ve babaannemiz de bize eşlik ettiler.Kuzenimizin bi otarafa bi bu tarafa koşuşturması beni hayal alemine sürükledi bi anda.Kızlarım erva ve bera da büyümüş ben bankta oturup onları izliyorum. kaykayın tepesinde tamda kayarken annecim deyip bana el sallıyorlar ne de tatlı oluyor değilmi hayali bile.İşte bu zamanlarıda iple çekiyorum bian önce büyümenizi istiyorum. çünkü ozaman daha iyi anlıycam sizi.ŞİMDİ DAYANAMIYORUM AĞLAMINIZA size derman olamamak acıtıyor yüreğimi.Hele de bi ev ziyaretine gitmek yada başka birilerini görmek hiç iyi gelmiyor size hep ağlıyorsunuz ağladıkça beni üzüyorsunuz.Nedenini bilmiyorum bu sesli feryadınızın anlıyamıyorum ve anlayamadığım için kendimi yiyorum ve mutsuz oluyorum çünkü sizde mutsuz oluyorsunuz.Bağırmaktan ve ağlamaktan boğazınız ağrıyo,sesiniz kısılıyo yapmayın nolur üzmeyin beni.Rabbim size sağlık sıhhat versin ve bian önce büyüyün.Büyüyünki sizi anlayayım ve derdinizin dermanı olayım nolur.isteklerinizi ifade edinki karşılayayım,parkta oyunları beraber oynayalım,sizi götürmek için birilerini bekleyip ertelemeyelim bişeyleri.Yanlızken bile yetebileyim size yoksa şimdi yetemiyorum buyüzdende erteliyorum birileri olmayınca yapılmıyacak ilkleri.
İlk olarak gittiğimiz parkta misafirlerimizin varlığı nedeniyle yanlız değildik böylece.Hep beraber eğlenerek,güzel Alanyanın tadını çıkartıp evin yolunu tuttuk ama güzel kızlarımın aklı parkta kaldı galiba.Merak etmeyin meleklerim bu kaçamakları hep yaparız ALLAHIN izniyle yeterki siz büyüyün!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benim fikrim bu ya sizinki????