Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

18 Nisan 2010 Pazar

Çiçekler açar,yağmur yağar,hoşgeldin BAHAR



upuzuuuun bi zaman oldu buralara duygularımın dokunmadığı.epey zaman geçti.memleketten misafir ağırlayışımız ve nisan yağmurlarının gazabına uğrayışımız buralardan hayli uzak kıldı beni.eşimin ailesini ağırladık evimizde,ikizlerim doğduğundan beri ilk defa geldi babaanne ve dedemiz.çok güzel geçti zaman öyleki geldikleri günü daha hatırlarken, bide baktık ki gidiyorlar.hernekadar nisan yağmurlarını onlar giderken ilk ben başlatsamda ilkbaharın geldiğinin müjdesini çok geçmeden sağanak sağanak hissettirdi yağmur.
Alanyada bi başka geçiyor bahar,yağmur bile bi başka yağıyor buraya.Gök sanki paramparça olacak gibi yerlerdeki yağmur benim memleketde olsa sel götürür etrafı, ama yağmurdan 5dakika sonra etrafı görene yağmur yağdı desen inanmaz sana.Aslında çok severdim yağmuru ben ama yanlızken.çünkü ozaman sorumlu olduğum hiç kimse yoktu ve yağmurda yürümekten aldığım keyfi, başka bişeyde yok sanırdım.şimdi ise kızlarımla oynarkenki keyif başka bişeyde yok diyorum şu sıralar.bide yeni keşfettiğim bloğumu derleyip toplayıp bişeyler eklemek.daha çok yeni olmama rağmen şimdiden bağımlılık yaptı burası.öyleki nisan yağmurları sayesinde yanan modemin yenilenme sürecinde buralara yazacağım şeyleri biriktirip tasarladım bile.şimdiyse yapacak şey hangi konuyu önce yazmam gerektiğinin seçimini yapmakta.
Kızlarımın doğumu yaz aylarında gerçekleştiğinden kendilerine gelmeleri kışı buldu. ve meleklerim sürekli dışarı çıkma isteğini heran yağmur,rüzgar ve soğuk sebebiyle gerçekleştiremedi ama, baharı müjdeleyen çiçekler,denize giren turistler,balkonuma çıkınca miss gibi kokan portakal çiçekleri artık kapanan panjurları açmanın, balkona ve bahçeye masa sandalye atmanın zamanını müjdeliyor bana.
Bunu değerlendirmek gerek diyerek bizde bu pazar atıverdik kızlarımızla kendimizi dışarıya.ilklerim okadar mutlulardıki kendilerini arabadan çıkıp bian önce çimenlerin üzerine bırakmak istiyorlardı ve bzde öyle yaptık.onlar çimenlerde oynarken banada onların bu anını resmetmek kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benim fikrim bu ya sizinki????