Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

11 Mayıs 2010 Salı

ÇİRKİN YAP KIZIM!!!! DİL ÇIKAR ANNEM!!!

Büyüyorsunuz ve hergün  yenişeyler yapıyorsunuz..Bugünlerde artık dillendiniz kuzularım.İlk anne demiştiniz ama baba dilinizden düşmüyor son zamanlarda.Uyanır uyanmaz babaaaaaaa.Acıkınca mamaaaaaaaaaa.Hadi kızım gidiyoruz hemen eller baybay pozisyonunda.Kuzucuklar alkışş,hemen el çırpılıyor anında.Şevval abladan hatıra olan,dil çıkarma Halinizede bakmıyor öpücük dağıtıyorsunuz.Okadar tatlısınızki doyamıyorum size günlük teleşelerimin arasında izlerken buluyorum uyku halinizde bile...  sizi öpmek öpmek öpmek istiyorum,bağrıma basmak sizi,sımsıkı sarılıp  içime almak, yüreğimi açıp içine koymak istiyorum her halinizde.Aşk ve sevgi senden sonra buymuş Allahım.YARADILANI SEVMEK YARADANDAN ÖTÜRÜ.
Seni ve emanetlerini çok seviyorum Rabbim...Müthiş bi mucizen bunlar...

2 yorum:

  1. MAŞALLAH HAYIRLI İNSAN OLSUNLAR VERENE ŞÜKÜRLER OLSUN

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiz susamçörekotu.herkesin yavrusunu hayırlı kılsın yüce rabbimiz.bu arada sitemizi takip edip yorum ekleyerek bizi ihya ettiniz tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil

benim fikrim bu ya sizinki????