Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

21 Temmuz 2010 Çarşamba

GİDİYORUUUUUUUUUUUUUZZZZZZ

SEVDİKLERİMİZLE ARADAKİ MESAFEYİ BİTİRECEK AMA
SEVGİLİYLE MESAFELERİ ARTIRACAK OLAN BİLET


Uzun zamandır planını yaptığım ama bitmeyen ve plansızca sudur eden işlerim nedeniyle hep ertelenen memleketimize nihayet gidiyoruz rabbim nasip ederse...
Şimdiye kadar yine ertelenebilir belki diye not düşmedim bloğumuza ama artık biletler elimde ve rabbimden hayırlısı bu cuma saat 14:30da alanya otogarından malatya otogarına doğru yolculuğa başlıycaz ikizlerimizle...
Bi taraftan sevdiklerimize kavuşma heyecanıyla yola çıkacağımız için mutlu diğer taraftan ikizlerimizle 14 saati nasıl geçiricez diye endişeliyim....
Yetkililere bir kerede buradan sesleniyorum:hesaplı uçuş diyorsunuz ama aktarmalı oluyo ve ben 2.15dakikada varacağım yere hemen hemen 7.30 saatte varmış oluyorum ki bu havaalanlarında bekleme süresi en zor kısmı.Diğer şekilde uçmak istesek bir kişiye 190 lira istiyosunuz ve iki kişinin maaliyetiyle ben özel arabayla daha rahat yolculuk yaparım.Hepsini geçtim hadi tamam tek başıma gideyim ne kadar olursa olsun diyorum ama bu defada bir birey iki bebek olmaz bakamazsınız diyosunuz.Kardeşim evde benim yanımdamısınz ben bebeklerime 378gündür zaten bakıyorum şurda iki saat  mi bakamıycam...
Buna pireye kızıp yorganı yakmak mı dersiniz ne dersiniz bilmem ama bu muhabbetlerin ardından otobüsle gitmeye karar kıldık en azından bekleme falan olmayıp seyir halinde olacak araç.
İşte bu kararı aldık ama ikizlerle nasıl gidcez konusu beniçok endişelendiriyor....Bakalım bakalım yarın ola hayrola demişler bi ogün gelsin zaman belli değil mi bi, bakarız başladık yolculuğa bi de bakmışız bitmiş(inşallah)olur umarım...
Neyse bu arada 2 ay gibi bizaman yokum buralarda ama tatilizde fırsat ve imkan buldukça not düşmeye çalışıcam .....
Gitmeden yazabilirim belki yine ama yazamazsam eğer görüşünceye kadar hoşçakalın sevgiyle ve mutlu kalın özliycez buraları (ki bi taraftan özlediğimiz sevdiklerimize kavuşucaz ama diğer taraftan sevgiliyi özliycez) hepinizi ve SEVGİLİYİ emanetin sahibi ve hafız olan(koruyan kollayan)RAHMANA emanet ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benim fikrim bu ya sizinki????