Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

17 Kasım 2010 Çarşamba

VAKİT=H.BERA&F.ERVA


hayırla başlasın sabahlar........
canlarım;sizinle vakit öyle geçiyoki,sabah kalktığımızı biliyorum birde bakıyorum ki akşam gelivermiş hemence peşinden.ve ben bu yoğunlukta ihmal eder oldum blog sayfanızı ve ihmalsizliğimle savaşıp duruyorum hayli zamandır.
blog sayfanızı tasarlarken her adımınızı kaydedicem diyordum, her ilklerini tarihli şekilde not düşücem,ilk diş,ilk söz,ilk adım, ama işte kuzularım maalesef bunu pek ,pek değil hiç yapamadım.vakitlice hiç not edemedim .ilk hanginiz güldü gözlerimin içine ,ilk kim anne dedi,ilk kim kıskanmaya başladı beni babanızdan vs.vs. vaktim sizinle çooooook güzel ve doluuuuu geçtiğinden sizin bilgisayar merakınız bizden çok olduğundan ancak uyuduğunuz vakitlerde fırsatım oluyor ve bende o fırsatları genelde evimizin genel ihiyaçlarıyla zor değerlendirip yorgun ve dolu olan beynimle zor atıyorum kendimi rüyaalara.....
sizn doğum hikayenizde kalmıştım en son galiba.diyorum ya işte vakit......
Aslında insan kaybedince anlarmış ya değerini birşeyin ve herzaman denir ya şu üç şeyin kıymetini bilin;1)hastalık gelmeden sağlığın2)ihtiyarlık gelmeden gençliğin ve son olarak3)hayatın içinde geçirdiğin tüm vakitlerin
şöyle bi dönüp baktığımda şimdiye kadar her fırsatta vakitsizlikten şikayetlenir buluyorum kendimi çalışmadan öncede bu böyleydi şimdide böyle .demekki diyorum kıymetle geçirirsen vaktini sana gösterir rahmetini.sadece mazeret uydurma olur böyle benimkisi
neyse toparlamak gerekirse hasbihaliii.
şöyle not düşmek gerekir özetiii...
sizinle ve babanızla bütün vakitler bizim ve beraber çoook güzel geçiyor aksaklıklar illaki olacak bu da hayatın geçilmez ilkesi

RABBİM HAYIRLI VAKİTLER GEÇİRMEYİ NASİP ETSİN BİZEDE GERİSİ BİRAZ HİKAYEEE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benim fikrim bu ya sizinki????