Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

1 Kasım 2011 Salı

...

    Artık okadar büyüdünüz ki canlarım,kardeşliğin ne kadar güzel olduğunu en güzel şekilde gösteriyorsunuz.Biz ikiziz ve sarılınca üstüste iki kalple muhabbet ediyoruz diyorsunuz adeta.
bugünki gibi hep beraber olun emiii kuzularım.kardeşliğinize hep sahip çıkın.şeytanın sizi aldatmasına asla ve asla fırsat vermeyin.hayat ışıklarım benim çok seviçliyken rengarenk yana spot,kızınca kıpkırmızı,üzülünce loş.ama hep hoş hep hoşşşş....





    Nesneleri keşfederken nedense hep aynı davranıyorsunuz.biriniz eline ne alırsa mutlaka diğerinizde ondan istiyor.eğer iki taneyse halloluyor problem derken hayydaaa o benimdi diyerek bii tanesinde inatlaşıyorsunuz ve sizi kandırrmak artık eskisi kadar kolay olmuyor maalesef.illa bi ağlayış oluyo ardından ve babanıza çok naz yapıyosunuz,sizi okaddar seviyoki kıayamıyo size ve sizde bunu feciii kullanıyorsunuz  :)




             Biraz geç yürümüştünüz ama bunun acısını şimdi felaket çıkarıyorsunuz.Yürümeye başlamadan önce imkanı yok arabada tutamazdık sizi illa kucak diye tutturuyordunuz.ve bazen abartıp ikinizde benim kucağımı istiyorsunuz( bu halimle okadar komik ve ...! duruma getiriyorsunuz ki beni, böyle poz vermekten hep kaçındım.babacık hala yakalayamadı bakalım daha ne kadar kaçabilicez.  )şimdi yürüyorsunuz tam rahat edicem derken nerdeeeeee.sizinle bi hata edip bayram alışverişine çıktım ve yürüdüğünüz için idare edebileceğimi!!! düşündüm ki kabul ediyorum hayatımın gafı oldu.avm yi başımıza yıktığınızı düşündüm o an tam bi fiyasko allahım yerlere yattınız ikinizi kucaklıyorum biriniz diğerinizi istemiyo ve ikinizde kucak istiyorsunuz.artık  arabayla hapsediyorum sizi.markete veya aluşverişe giderken komşu teyzelerinden ne kadar eleştiri alsakta siz yürütmediğim için sizi, ancak böyle eengelliyorum yaramazlıklarınızdan çevreyi.








                      Bacacığın balık tutma zevkini çok kınardım zamanında ama nerden bileyim sizin de tam bi usta balıkçı olabilkeceğinizi




                Ama sizin tuttuğunuz balıklar zehir olsa yenmezmi ki..............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benim fikrim bu ya sizinki????