Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

21 Haziran 2010 Pazartesi

BÜYÜYORSUNUZ....


Canlarım sitenizi kurarken adım adım izliyceğimden o kadar emindim ki sizi,adını bile bu yüzden adım adım çifte mutluluk olarak karar vermiştim.aAma kuzucuklarım büyüyor olmanız ve uğraşlarımın çok fazla artıyor olması beni yazmaktan size dairleri her zaman not etmekten alıkoyuyor.bunun için çok kızıyorum kendime ama maalesef yapacak çok ta bişey gelmiyor elimden.....
Büyüdünüz tam 11 ay 13 günlük oldunuz bugün.Yaşınızı tamamlamanıza az bi zaman kaldı.Her doğanın büyüdüğü gibi sizlerde büyüyorsunuz ve ben bu hızlı akıp giden zamanın arasında ,kaydedemdiğim o muhteşem anların arasında kendimi kaybediyorum.
Veee itiraf etmeliyim bu aralar kendimi anne olarakta eş olarakta iyi hissettmiyorum.psikolojimin bu aralar eskisi gibi olmadığını anlıyorum.Neyse beni boşverip size gelelim.Bu aralar TEBDİLİ MEKANDA FERAHLIK VARDIR hadisi şerifini yerine getirip evimizi taşıdık.Ama biraz kısa mesafeli olduğundanmıdır bilinmez hala ferahlayamadık.Zaman çabuk geçerde inşallah Malatyaya giderek güzel bi sitres atarız annesinin gülleri.Bu gün artık karar veerdim elimden geldiğimce geçmişteki hatırladıklarımı gelecekteki yaşayacaklarımızı buraya not etmeye çalışıcam.Sizi seviyorum kuzucuklarım.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benim fikrim bu ya sizinki????