Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

6 Haziran 2010 Pazar

Mimlendimmmm Evimizin en güzel köşesi ve Müziğimmmmmm

çooooooook uzun zaman zaman önce arkadaşım canfeza köpürcük tarafından mimlenmiştim.Tabii buralara çok fazla vakit ayıramamandan ve iki tane dünyalar tatlısı cadılarımdan dolayı biraz geciktirdim ama napalım nasip kısmet bugüneymiş....
evimizin en güzel köşesi ve müziğiniz konuluydu ve canfeza benim köşemi merak edip topu bana atmıştı.Bende evimin herköşesini sevmeme rağmen fotoğrafların arasından buna karar verdim.Aslında ikindi serinliğinde salonumun bakonunda oturup (binaların müsade ettiği kadarıyla) denize karşı çay içmeyi daha çok seviyorum ama gece manzarasının ki özellikle ışık cümbüşünün helede bu renk cümbüşü kaleye bakan mutfak camından görünüyosa benim için daha öncelikli oldu karar aşamasında.müziğe gelince bu konudan biraz muzdaripim nasıl bi müzik paylaşsam diye düşünürken sağolsun  ZARA'nın KIZIM DİYOR imdadıma yetişti.(bunun bağlantısını eklemeyi beceremedim artık googleden kendiniz bularak dinliyceksiniz)umarım bana hitap ettiği gibi sizede hitap etmiştir diyorum ve bende biravuchayat sevgili sümeyye ve arseldi blog arkadaşlarımın evlerine misafir olmak için yola çıkıyorum.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benim fikrim bu ya sizinki????