Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

9 Ocak 2011 Pazar

büyüdünüz artık;

benim mutluluk meleklerim
şimdi uyuyorsunuz ve ben fırsattan istifade birşeyler sığdırmaya çalışıyorum azıcık zaman içine.  artık 18aylık oldunuz yani  tam birbuçuk yaşındasınız ve siz gerçekten sandığımdan daha çabuk büyüyorsunuz geçen vakitler için göz açıp kapayana kadardır denir ya gerçektende öyle şimdi bakıyorum göz açıp kapayana kadar büyüdünüzde artık kendiniz yemek yer oldunuz.o minicik parmaklarınızla ekmeği tutup çorbaya batırışınız;
ayakkabılarınızı ve kabanlarınızı getirip sıkıldığınızı anlatmaya çalışıp soluğu dış kapının önünde almanız,
 hanginizin eline birşey versem hemen götürüp kardeşinizle paylaşmanızıı gördüğümde,yada hadi kardeşle bi canım yapın kızım dediğimde canımın biribirinize sımsıkı sarılmak olduğunu anlayıp hemen yapmaya kalkışınız
uyku vaktiniz geldiğinde ayrılamadığınız aşkınız battanilerinizi alıp iki kardeş yanyana hiç ayrılmadan yatışınız    

hepsi büyüdüğünüzün birer ispatı galiba.annelik gibi bu muhteşem hissiyatı bana hissettiren rabbime bu hissiyatı sizinle yaşattığı için sonsuz şükürler olsun.......                       dua ile..............

3 yorum:

  1. ne güzel anlatmışsın onları ,allah dünya ve ahirat güzelliği versin sana ve yavrularına
    allaha emanet ol
    not
    gönderdiğim yorumla yardımcı olamadıysam lütfen haber ver elimden geleni yaparım.

    YanıtlaSil
  2. ziyaretiniz ve iyi dilekleriniz için çoook teşekkürler.ben girdim yönlendirdiğiniz yere fakat müziğin kodlarını bulamadım beceremedim sanırım :(

    YanıtlaSil
  3. gönderdiğim adreste embed yazan yeri tıkla
    orda kodu çıkacak onu kopyala
    bloğunda gadget yazan yeri tıkla
    HTML/JavaScript’i Yapılandır diyen yeri aç
    içerik kısmına bu kodu ekle kaydet
    kolay gelsin
    umarım bu sefer olur

    YanıtlaSil

benim fikrim bu ya sizinki????