Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

2 Temmuz 2011 Cumartesi

UZUUUN Bİ ARADAN SONRA MERHABA...

canım kızlarım;
buraya bişeyler eklemeyeli nerdeyse yarım sene oldu ve siz tamamen değiştiniz.oysa adım adım demiştim sitenize başlarken, sizi adım adım burdan takip ediceklerdi. ama maalesef sitemiz mahkeme kararıyla engellenmiş ve bundan ötürü şok geçirmiştim, takii bugüne kadar.öyle geldi aniden aklıma ve sitenize giriş yaptım ve açıldığını görmek beni çok mutlu etti. bilgisayarı siteniz için elime alırdım ve babanıza bile zor kaptırırdım. sizin için yazacak ve paylaşacak o kadar çok şey varken bu durum kolay anlaşılır heralde.
büyüdünüz ve tam 5gün sonra 2 yaşını bitiriyorsunuz.o kadar  tatlı oldunuz ki ,okadar şeker görünüyorsunuzki sizi görüp yememek elde değil.hele bide konuştuğunuz zaman........

artık uzun cümleler kurabiliyorsunuz ve birbirimizi rahatlıkla anlayabiliyoruz.büyüdükce ihtiyaçlarınız daha da artıyo tabii ve ben bazen sizin hızınıza yetiişemeyip öyle kalakalıyorum.

isteklerinizi çok rahat dile getiriyorsunuz.cüt(süt oluyo yani) anne,anne şekey,biş donduyma almaya didiyoş,anne dapus(karpuz)ve uyku vvakti ellerinize alıp getirdiğiniz ayrılamadığız battaniyeniz ve bir de yastık "anne dayya(salla)"..

ilk yürüryüp yanıma geldiğinizde çok tuhaf oluyodum, alışamamıştım bi türlü, bide şimdi gelip isteklerinizi sıralamanız varya bazen beni şok eden tavırlarınız.yada beni tamamen kilt duruma getirdiğiniz an.ilk şoku;yapmış olduğunuz bi yaramazlıktan ötürü size kızarken yaşadım

.ben size kızarken ,usta  bi kaş çatış ve ikaz parmağıyla "sen sus" dediniz bana. o an ne yapıcağımı bilemedim.hoşuma gitti sevemedim,sinirlendim zoruma gitti ama kızamadım.işte böle devam ediyo canlarım hayatımız.bazen gülerek bazen oynayarak ve bazende biraz sinirlenerek ... ama hep heyecanlı ve de hep mutlu elhamdülillah.

şuan uyuyorsunuz ,ee tabiki gece 12 de benimle uyuyunca sabahın 7sinde hala uyanamadınız.halbuki hiç uyutmuyorsunuz bizi.sabahın erken saatinde kalkıp direk yanımıza çıkıyorsunuz.ya karnımızın üzerinde hoplayarak yada gözkapaklarımızı kaldırarak uyandırıyorsunuz bizi.yürüyüşe gittiğim gün uyuyacağınız tutuyor gitmeyip bugün uyusammı dediğimde anne dakk diye başucumda oluveriyorsunuz.güne sizinle uyanmaktan uykumu size feda etmekten  çok mutluyum.sizin benimle uğraşmalarınız ve telefon çalınca konuşmamdan sıkılıp dikkat çekici şeyler yapıp ilgimi üzerinize çekmeniz ve bu engüzeli ki: ben bilgisayarı elime daha alır almaz dapat diye kapatmak isteyişiniz yada bazen" biidican men onniycam" diye bilgisayar kullanmak istemeniz inanın çok farklı bi duygu yaşatıyor bana
SİZİ ÇOOOK SEVİYORUM ÇİÇEKLERİM, SAF VE TEMİZ MELEKLERİM...

1 yorum:

  1. canım merhaba .ben zeynep-marıfet ellerımızde
    tatlczeynep
    benımde üçüzlerim var:)allah bagıslasın senınkılerıde canım...sevgıler:)))))))

    YanıtlaSil

benim fikrim bu ya sizinki????