Merdiveni basamak basamak bizimle çıkmaya hazır mısınız?

güzel kızlarımın doğumundan itibaren yaşadıkları ve yaşayacaklarını not edeceğimiz bi günlük bu adeta....

8 Temmuz 2011 Cuma

SENE 2011 VE SİZİNLE 2.YILIMIZI GERİDE BIRAKIP YENİ BERABERLİĞİMİZE "MERHABA"DEDİĞİMİZ ANLAR

bu gün meleklerime kanat açışımın ikinci yılını bitirip üçe adım attık....
bitanelerim hayatın her ama her alanında ,ufacık bi gökgürültüsünden bile korktuğunuzda doğru veya yanlış zamanlarınızda başkasından önce herzaman kollarım ve kanatlarım size açık olacaktır.

çünkü bunun böyle olduğunu anneannenizden öğrendim.hayatımın heralanında bana kanat geren annemi ve herzaman kanatlarımın altına alacağım siz güzel kızlarımı çok seviyorum rabbim her iki cihanda bizi mutlu ve beraber kılsınn......(amiiinnn)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

benim fikrim bu ya sizinki????